Funderingar kring Sylvesterloppet

2010-12-29 @ 11:16:46
På fredag, nyårsafton, går Sylvesterloppet i Olofström av stapeln. Detta är tradtion för mig.
I år är frågan om det är klokt att ställa upp med tanke på min tuffa förkylning som pågått i 2 v med en hemsk hosta på köpet. Jag känner mig fortf. sänkt av förkylningen och har hosta som kommer djupt fårn lungorna. Egentligen säger förnuftet att jag borde avstå men löparen i mig är envis.

Passar på att slänga in en bild från gårdagens löpning över 18km som gick i de djupa småländska snötyngda skogarna.



Förra veckan bjöd på 23 minus grader när jag var ute och trotsade kylan. Jag kom hem med ögonfransar som var vita både upp och nere. Skam den som ger sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback