Mina favoritlöpskor just nu

2010-12-29 @ 11:11:43

Under många år var det Asics DS Trainer som var mina absoluta och enda favoriter. När dessa förändrades lite för ca 1,5-2 år sedan bestämde jag mig för att chansa och testa något nytt. Jag köpte et par Nike Lunar Elite+ och blev helt frälst. Jag är nu inne på mitt andra par av dessa. När jag behövde nya fanns inte Lunar Eliten hemma så jag chansade på ett par Adidas Adizero Tempo som är ett par billiga löpskor 1100kr. Jag tänkte att det är inte mycket pengar om ifall att jag inte skulle tycka om dem. För mig som löper ca. 50-60 mil i månaden håller ett par skor max 2mån för mig.  Adidas Adizero Tempo är numera mina favoriter. DE är extremt hållbara om man jämför med Asics DS Trainer och har en extremt skön löpkänsla.
För tävling upp till 10-12km kör jag på ett par Lunar Elite Racer.

Här är mina guldgossar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback