Graalträning

2011-01-03 @ 19:48:39

Dagens andra pass check! 14,5km med Annika och Lars. -7 grader och alldeles perfekt kallt. Det var mycket längesedan jag sprang i mörker. Har blivit van under julen att springa mitt på dan i solljuset. Jag påminns dock om hur skönt det kan vara med kvällsträning innan kvällen avrundas. När löpningen var över hoppade jag in i bastun som låg på sköna 85-90 grader. Bastade ungefär en halvtimme. Bastu är för mig ren avkoppling där man bara njuter av det träningspass man genomfört.
Dagens löpsummering = 25km

Nu blir det rykande varm skogsbärsskoppa (ny favorit) och en kesomacka med rädisor. Rädisor är något som jag lärt mig uppskatta de senaste månaderna tack vare A. Det är något jag verkligen kan rekommendera att ha på osten eller på keson, riktigt fräsch känsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback