-9

2010-12-29 @ 13:38:18
Det blev en kort runda idag...11km...Behöver vila upp kroppen och framförallt hälsenorna inför loppet på nyårsafton. Ja, jag har bestämt mig för att testa springa. Dumt? kanske men springer jag inte tjurar jag för det...går det dåligt på loppet kanhända att jag tjurar för det..dilemma!
Jag brukar aldrig ha hälseneproblem men tror att det är all löpning i snömodd som har belastat dem. De senaste dagarnas löpturer har delvis bestått av snöpulsning i en halvmeter snö men idag strök jag alla sådana partier och tog en lätt runda, med andra ord en runda på relativt fast mark. 

Bilder efter dagens löptur. Den lila buffen jag har runt halsen producerades av en 12-årig Ida i årskurs 6. Alltså för en massa massa år sedan. Still going strong och det bästa jag någonsin åstadkommit i syslöjden!

Nu blir det aktiv vila imorgon dvs. powerwalk såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback