Minus på löpkontot och minus på bakkontot

2010-12-30 @ 23:02:55

Neeej idag blev det ingen löpning. Dagen har spenderats i Malmö innefattandes en massa shopping!
Gick lös på ca 4-5000kr men gjorde riktiga kalasfynd. Bl.a en trenchcoat och 2 klänningar från Zara. 2 par jeans från Diesel och Cheap Monday. 1 st. linne från Monki. Världens hottaste el goaste mössa från Diesel (smaragdgrön), örhängen, en grym tröja från Diesel med lackdetaljer...lovely! Grymmeskor från Nilsons. 

I Love to Shop!!
Detta är vad jag kommer ihåg att jag shoppat sen kan det ha slunkit med något ytterligare.
Jämte löpning är shopping ett stort intresse.

Nu laddar jag om för löpning imorgon och hoppas att jag klarar av det hyfsat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback