Hejdå småland hej västkusten!

2011-01-09 @ 14:36:56
Ikväll lämnar jag småland för ett tag och beger mig mot västligare breddgrader. Julen är slut för den här gången och verkligheten pockar på uppmärksamhet. Jag har haft en fantastiskt trevlig julledighet och har använt den till en hel de träning men också en hel del vila och återhämtning. Igår löpte jag ca 22km och idag har det blivit 21km tillsammans med Annika Bard i Strömsnäsbruk. Det var ett bra tag sedan vi tränade ihop så det var riktigt trevligt. Därefter blev det en lång härlig bastu och sedan såg jag damernas avslutande Tour de Ski hemma hos Evaldssons. Nu ska det bli skönt att komma till en ny miljö då jag tjatat ut de flesta rundor här hemma i de småländska skogarna. Snart kommer våren och jag längtar litegrann efter att ge järnet på tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback