Lugna gatan

2011-01-05 @ 21:09:11

Trettondagsafton är snart förbi och inte mycket har blivit gjort. Vaknade ca 10 av att lillebror ringde från Stockholm och villa ha med mig på hockey i em. Dagens planer var egentligen att sätta igång med lite arbete  men tydligen tyckte min kropp att jag behövde vila på soffan efter 20 kilometers löpning. Där somnade jag insvept i en filt kollandes på sprint och skidskytte; plötsligt var det kväll. Jag känner behovet av att efter mina långpass lägga mig ner och vila/sova 1 timme. Det känns som att både kropp och huvud behöver det för att återhämtas så därför är det en prioritering jag ofta gör. Har för övrigt inte gjort många knop mer än att hjälpa till med att skruva ner och sänka en säng. Jobbångesten börjar komma nu efter lovet men jag vet hur snabbt man kastas in i karusellen igen så varför oroa sig och ägna tankemöda i onödan.
Btw ömmar hälsenan fortfarande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback