Ont det gör ont det gör ont!

2011-01-07 @ 19:57:08
Nu är sötebrödsdagarna slut!!
Idag var det uppstigning och ihoppning i löparuniform 05.00. Det betyder att jag har börjat jobba igen. Något trögstartat var det och det hjälper inte att Varbergs kommun absolut inte vet vad skottning är. Endast den största huvudgatan är skottad någorlunda. De andra gatorna är katastrof, kunde inte ens parkera min bil på gatan som vanligt då där låg snödrivor. Där fanns bara en smal plätt att sick-sacka sin bil igenom. Löpningen gick taffligt då jag mest halkade omkring i snömodden och hälsenan värkte och det blev inte bättre efter passet. Det är inte direkt sjäva hälsenans som smärtar utan snarare bredvid på insdian längs med. Själva hälsenan är däremot öm när den böjs. Hoppas hoppas det bara är en överansträngning pga halkan. För övrigt var det skönt att andas havsluft igen och springa längs med Kattegatts hav. Det är något speciellt med kusten och även fåglarna spelar härute.
Såhär ser en del av sträckan jag löpte ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback